Friday, March 19, 2010

What's your beauty regime?

The Body Shop will be my all time favourite. Tatau ler kenape, since saya sekolah menengah lagi,sy seperti telah menjalinkan contract dgn this company. So, far the result was good. Biasalah kalo mengelat sikit-sikit.
Last year saya cuba-cuba untuk tukar kepada yang lebey berjenama. Sila abaikan perkataan berjenama kalau anda rasa nk muntah. Last year saya bertukar kepade cik Dior. Tapi, ada dua sebab kenape sy tak meneruskan bersama-sama,sehati-sejiwa dengan cik Dior, sebab saya malas nk pakai banyak-banyak benda dan bile nk malas nk pakai banyak-banyak benda, saya malaslah nak bayar banyak-banyak pulak. Hahahaha. Tapi satu yang saya tak bole resist dengan cik Dior is the eyeliner juga cik Dior punya make-up remover (water based). Waaa...suke2!!  The make-up remover mmg lah syahdu bila pakai. Kotoran degil? Tiada lagi!! 
Lately ni saya kurang sikit memberi perhatian pada kulit muka, kesian cik wajah. menci yer tgk kulit sendiri kat cermin? Hahahah.. Dah lama tak buat kerja-kerja kebajikan kat cik wajah. Dah lama tak scrub dan dah lama tak tempek2 pupur. Jadi, last 2 days, saya bertekad membersihkan cik wajah dan membuat cik wajah gembira dgn hasil borongan saya.
Saya ke The Body Shop. Tujuan nak cari scrub cik wajah, pupur, night treatment, cleanser dan juga body scrub. Tak lupa botol yang di gosok dibawah ketiak ketika pagi selepas mandi-cik deodorant. 
So, kat bawah ni adalah hasil penyalahgunaan wang tunai semasa lunch hour. Amek ko! Nak bayar parking pon pakai syiling nanti~ Hahahah..So, ni lah bahan-bahan yang dah membuatkan saya tidak berbelanja selama sebulan yer.Hopefully saya dapat berbelanja lagi pada bulan hadapan.
Pictures credit to The Body Shop.




Saya dah pakai semua bahan-bahan untuk cik wajah dan ia sangatlah mengujakan apabila jejari dpt merasa kelembutan cik wajah.. Hehehe..Sila cuba semua orang. Sekian.

No comments: