Tuesday, September 21, 2010

Eid Mubarak

Rasanya tak terlambat untuk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri untuk semua.
Bulan puasa mmg masa sgt kurang untuk kerja-kerja menghapdet nih. Hahah. Bajet bz.
Raya this year adalah best sbb first day raya di rumah saya. Huhu. Seronok.
Memory sy sgt poor lately. Mungkin sbb tak fikir keperluan ingatan tuh. Faham? Tak faham takpe. Kalo faham bagus. Skrg sy malas untuk berfikir. Seriously. Keadaan ini saya rs bahaya.Takut cepat nyanyuk masa tua nanti. 

Tahun ni raya, saya takder snap gambar2 makanan pon. So sad. Naper la terlupa menda2 gini. Bukan ker gambar tuh part of memory? Haish. Ape la yg haku mengarut nih.

Pagi raya di SP. Menu hari nih, ketupat palas, ketupat, rendang Melaka, serunding. Tahun ni first time mak tak buat nasi tomato masa first day raya. Kek pon tak buat this year. Sumer sbb sy hasut..heheh..
Saya kan 'rajin'. hohoho. 
Cable TNB terbakar masa raya ke 2. Jadi perjalanan dari Seberang Jaya ke Pulau Pinang mengambil masa 4 jam! Halo?  Tambah lagi sket sy boleh sampai Kl. Hehehe.. 2 rumah saya tak sempat lawat; rumah cik Jan n rumah Kak Ojah. Tapi sib baik kak Ojah berbaik hati menghantar seperiuk mee hailam. Heheh. Dalam masa 2 minit, licin kawan2 saya makan. Sedap! Tq kak Ojah~

Banyak sy nak cerita,tapi nnt la. Sebab saya skrg nak cuba bercerita dgn gambar. Supaya saya kurang membebel. Heheh. Lagipun sy malas menaip skrg nih. Nanti saya sambung lagi yer. 
Oh semalam bakal menantu datang rumah!

Ciao~

2 comments:

Hunny MS said...

omg. shud have visit u lah kak nurul! hani 1st & 2nd day raya pun kat SP. tak buat ape2...lepak rumah jer...hehehe

Nurul+Hafiz said...

haishhh. takper, bile2 masa di SP kite terserupa,boleh lah hangout n visiting each other. heheh. paling best so far, sah-sah lah village mall..wahahah.