Tuesday, October 5, 2010

An apple a day, keeps the doctor away

Susah la macam nih.
Macam mana doctor nak cari makan?


heheh. i'm not into gadget. technology hate me. really.
but this is my second cinta-pandang-pertama.
rasa macam tak nak lepas bila pegang. heheh.
tapi, keciiwa bagai dengan quality pixel gambar. adoyai.
kan best kalau seterang beri-itam-guruh [storm is guruh kan?]

konklusi;tak beli kot. tunggu ya;kalau2 saya mempunyai tangan yang boleh menimbulkan kekacauan pada poket.

till then!



Picture credit to:
http://www.apple.com/iphone/gallery/#gallery03

4 comments:

Nur Farahiyah said...

i like this :)

idaman hati~

a4aja said...

5mp pon still x cantik? Compare dgn berry lampu suluh tak?

Nurul+Hafiz said...

farah: kan? suke kan? rs mcm nak makan2. pastuh mesti nak pegang jer, takmo letak dalam beg..heheh

Nurul+Hafiz said...

aja: torch yer? belum lagi.hehe.tapi tgk org upload kat fb gune ip4, gambar tak lawa.hehe..tapi tatau ler kalau mata akk yg tak betul.hehhe.