Saturday, May 18, 2013

Bismillah

Bismillahirrahmanirrahim. 

Its been a year since my last post. 

Tak sangka saya akan menulis lagi. 

Banyak perkara yang berlaku sepanjang tahun 2012. Memori kehidupan yang saya akan bawa sepanjang usia. -___- 

April 2011, saya berhijrah dari sebuah kementerian ke sebuah syarikat swasta. Dan ketika post ni diupload, saya sudah tidak bekerja secara official. hoyeah~ 

Semoga saya istiqamah menulis. Banyak yang saya nak kongsi. 

Antaranya; kematian makcik saya akibat kanser payudara, bagaimana saya sedar saya benci tempat kerja saya, bagaimana saya berjinak-jinak dengan aktiviti larian, sudah punya 2 orang anak saudara tetapi kami masih berdua, perjalanan saya ke Jepun dengan AirAsia, bagaimana kami ke Tokyo,Kyoto dan Osaka tanpa bantuan kenalan. Heheh.. banyak sangat nak dikongsi.

Satu-satu ya! Saya janji akan berkongsi.

InsyaAllah. 

Jumpa lagi!


No comments: